woensdag 16 november 2011

Candy

Beetje bij beetje komen er meer volgers bij.
Volgend jaar wil ik gaan starten met leuke wedstrijden, maar daarvoor zijn er wel meer volgers nodig op het blog, daarom wordt het hoogste tijd voor een candy.

Hoe de prijs van deze Candy er uiteindelijk uitziet blijft een voor een groot gedeelte een verrassing, zo is het voor de winnaar echt een suprise als de prijs bij hem/haar wordt bezorgd, maar een klein voorproefje kan geen kwaad, daarom alvast een foto van de helft van de prijs die te winnen is:

- Handmade Paper Set
- Black & Gold stempel set van Forever Friends
- 4 Snoepjes met kraaltjes
Daarnaast zit er zeker in:
- 1 Mal (dit kan een handmal of machinemal zijn, afhankelijk of de winnaar een machine heeft)
En de rest blijft nog een verrassing.


Hoe kan je meedoen aan deze Candy en kans maken op deze leuke prijs?
1. Meld je aan als volger
2. Laat een reactie achter op dit bericht, zo weet ik dat je mee wilt doen aan de Candy
3. Heb je zelf een blog? Zet dan de volgende afbeelding met een link naar dit bericht op je eigen blog.


Wanneer gaat de prijs eruit?
Deze Candy stopt op 31 December 2011, dan wordt er een willekeurig nummer gekozen, de volger die dit nummer heeft in de lijst met volgers die wint de prijs.
Zijn er op 31 December 2011 meer van 100 volgers, dan wordt er een "troostprijs" verloot, zodra de grens van 100 volgers is bereikt zal er een foto van deze prijs op het blog verschijnen.

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke candy.Ik wil graag een gokje wagen!

    Groetjes en succes met deze blog,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke candy meid, altijd nieuwsgierig, voelt als kerst aan dan hé.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,hoi

    De candy staat op mijn blog.

    Groetjes Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee wat leuk, dit was mij dus ontgaan.
    Ik ga de candy ook op mijn blog zetten..
    Mij beste aankoop ooit, was bij jullie en nog elke dag zo super blij met mijn BS!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke candy, ik wil graag een kansje wagen hoor, en kijk al uit naar de uitdagingen volgend jaar.
    gr. Liesbeth
    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke candy. Ik ben al volger van jullie blog, de candy staat in mijn sitebare en hier is mijn reactie. Bij deze waag ik graag een gokje.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja natuurlijk staat deze vcandy op mijn blog
    veel succes voor iedereen

    judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke candy, mag ik meedoen?
    grts, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk mag je mee doen, iedereen is welkom.
    Vergeet je niet aan te melden als volger, alleen zo kan je kans maken op de prijs van de candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke candy, ik heb hem op mijn blog gezet en volger ben ik al.
    Ik kom elke dag even op je blog kijken, hij ziet er leuk uit!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo!

    Leuk een candy!!!
    Volger ben ik al en de candy staat op mijn blog!
    Graag waag ik een kansje op deze super leuke candy! Ik kijk uit naar de challenges in het nieuwe jaar!!!

    Lots of butterfly kisses

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik wil graag mee doen voor de candy. via judith ben ik hier gekomen en vind het erg leuk groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,

    Wat leuk dat je een candy weggeeft. Leuk dat er volgend jaar challenges komen. Vind het altijd erg leuk om hier aan mee te doen. Prachtig om te zien wat mensen allemaal met dezelfde opdracht kunnen doen.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen