woensdag 2 november 2011

Designteam compleet

Het designteam is inmiddels compleet en zal bestaan uit Conny, Tiny, Yvonne & Jenneke voor kaarten en/of met o.a. stansjes, 3d knipvellen en borduren, binnenkort kunnen jullie de eerste kaarten verwachten met o.a. de Craftables en Creatables van November.
Morgen gaan de eerste zakjes met spulletjes hun kant op en ik ben benieuwd wat voor leuke dingen er te voorschijn komen, maar de dames kennende zal dit zeker wel goed komen.
En als het teveel is zal Emmy mee helpen met kaarten met o.a. borduren, stansjes en 3d.


Het andere gedeelte van het designteam zal bestaan uit Judith, Matty & Caroline voor kaarten en/of doosjes met o.a. stempels.
Het eerste zakje voor deze dames zal een maandag hun richting uit gaan en zal in elk geval de Metallic markers bevatten.

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik dit niet eerder gezien heb,maar in ieder geval zowel voor Creapaleis als de designers veel succes.

    Groetjes Kitty.
    Sas van Gent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bianca,
    Ook ik wist niet dat je op zoek was naar DT-leden, daar was ik er graag 1 van geweest. Ga je volgen, en ben benieuwd wat voor moois er allemaal voorbij gaat komen.
    Succes met je blog!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bianca
    veel succes met het blog
    ik wist ook niet dat je iemand zocht mocht je ooit nog iemand zoeken er staan er hier al 3 hahaha
    gr judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bianca,
    Ik had net Judith aan de lijn,met je voorstel leuk idee.

    Groetjes Matty

    BeantwoordenVerwijderen