dinsdag 1 november 2011

Designteam Gezocht

Ik ben op zoek naar een groepje creatievelingen voor een designteam.

Wat is precies de bedoeling?
Ik zoek een aantal creatievelingen die voorbeelden willen maken voor op het blog, maar ook voor op de webwinkel, dit mag van alles zijn, kaarten, doosjes, tasjes e.d.
Er komen bij ons geregeld nieuwe artikelen binnen, het is voor mij niet te doen om geregeld voorbeelden te maken, hiervoor kom ik helaas tijd te kort, daarom hoop ik dat er een aantal creatievelingen zijn die mij hiermee willen helpen.
Nu ben je vast nieuwsgierig hoe het dan zit met het materiaal en de gemaakte dingen, nou hier heb ik over nagedacht aangezien het materiaal van alles kan zijn.
Ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen, ik zal 1x per maand een envelop toesturen, dit zal meestal aan het begin van de maand zijn, in deze envelop kan van alles zitten, papier, stansjes van bv nieuwe creatable mallen, stempels, knipvellen, lint, strikjes, dat ligt er maar net aan wat er nieuw uitgekomen is.
Van dit kunnen jullie dan voorbeelden maken, wel zou ik de voorbeelden natuurlijk zo snel mogelijk willen zien, dit kan gewoon heel makkelijk door mij foto's te mailen, de gemaakte dingen mogen jullie zelf houden.

Heb je tussentijd van eigen spullen een leuke kaart, doosje of iets dergelijks gemaakt, dan mag je dit natuurlijk ook altijd doormailen, hoe meer voorbeelden hoe leuker en hoe meer ideetjes andere kunnen opdoen.

Lijkt het je leuk om dit te doen en heb je er tijd voor willen je dan een bericht achterlaten, en er ook even bij vermelden wat je graag maakt, zoals bv scrapkaarten, borduurkaarten e.d., een voorbeeld van wat je zoals maakt is natuurlijk helemaal super, zodat ik een idee heb.
Ik zoek in totaal 2 of 3 creatievelingen.

1 opmerking:

  1. Jammer dat ik dit bericht niet eerder had gelezen. Ik had het namelijk wel erg leuk gevonden. Heb al een paar keer besteld in jullie webwinkel en ben erg tevreden.
    Ik kijk uit naar de challenges!!!

    Suc6!!

    Lots of butterfly kisses

    Kim

    http://butterflykisses83.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen