woensdag 9 november 2011

DT Caroline - Me to You beertje kaart

In de kaart is een Me to You stempel gebruikt die als cadeau'tje bij het Docrafts Creativity magazine (van deze maand) zit.
De stempel is oa ingekleurd met de Gouden Metallic Marker van Letraset.
Het papier dat gebruikt is komt uit de Forever Friend Black & Gold Collectie.
De kaart is afgewerkt met een Nestability en Distress inkt.

Ik was zelf erg nieuwsgierig naar de Metallic Markers, of de kleur ook echt mooi Metallic over komt en of ze fijn werken.
Caroline is er mee bezig geweest en vind het nog niet echt leuk werken om de stempel er mee in te kleuren, maar ze gaat ze vooral gebruiken om de kaarten te voorzien van tekst.
Misschien is het even oefenen om de juiste techniek onder de knie te krijgen 
Ik ben benieuwd wat de andere 2 dames van de Metallic Markers vinden.

1 opmerking:

  1. Hoi Caroline,
    Jahhor ik vind dit ook een hele geslaagde kaart.Lekker rustig. Ben benieuwt naar je volgende kaart.
    gr Tineke

    BeantwoordenVerwijderen