maandag 13 februari 2012

Een award gekregen .......

Even helemaal iets anders, vandaag heeft Eveliene een hele lieve award gegeven aan dit blog.



Het is de liebster blog award, er zit wel een kleinigheidje bij dit award, want het is de bedoeling dat deze wordt doorgegeven aan 5 personen (blogs) die minder dan 200 volgens hebben.
Deze ketting zal ook ik niet doorbreken en daarom geef ik het awards door aan de volgende 5 blogs:

Carolines hobby's

Happy Cards (Summer-design)

Tiny's Kaarten

Roeltjes Stempelhoekje

Judith / Juuds

1 opmerking:

  1. Hee.....
    das leuk! Bedankt voor de award, maar ik ga helaas de ketting wel breken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg fijn dat ik een award heb ontvangen, maar mijn ervaring bij vorige awards is dat er door degene die ik er een doe toekomen verder helemaal niet op gereageerd word, laat staan bedankt. Terwijl je er best veel tijd en energie in steekt om passende blogs te zoeken....
    Groetjes Roelie (roeltjes stempelhoekje)

    BeantwoordenVerwijderen