maandag 9 april 2012

Uitslag Candy


De 100 volgers zijn vandaag bereikt en dus is het tijd om de candy te verloten.

Om de winnaar zo eerlijk mogelijk te bepalen heb ik gebruik gemaakt van een Generator, die voor mij het nummer van de winnaar heeft bepaald.



Ik heb net even in de lijst gekeken en bij dit nummer hoort Emmy Bouman.
Wil je contact met me opnemen op info@creapaleis.nl ? Voor het kunnen verzenden van de prijs heb ik de adresgegevens nodig.

Voor alle andere volgers, blijf het blog zeker volgen, er komt zometeen weer een leuke candy, die weer onder alle volgers verloot wordt.

2 opmerkingen:

  1. Emmy gefeliciteerd met het winnen van de candy.
    En Creapaleis bedankt dat ik mee kon doen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. emmy, van harte gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen