vrijdag 1 februari 2013

Wedstrijd Februari


De winnaar van de vorige wedstrijd is bekend, dus het is weer tijd voor een nieuwe wedstrijd.


De wedstrijd begint vandaag en loopt t/m 28 Februari 2013.

Dit keer hebben we weer een thema die helemaal bij de maand Februari past,
namelijk

VALENTIJN


Het maakt niet uit wat er gemaakt wordt of welke materialen er gebruikt worden, allerlei soorten zijn welkom.



Om een idee te geven welke richting jullie uit kunnen met dit thema een paar voorbeelden

Gemaakt door Matty


Gemaakt door Caroline





Meedoen aan de wedstrijd kan als volgt:


1. Stuur een mailtje met een foto van de kaart, doosje of tasje naar info@creapaleis.nl

    Vermeld in dit mailtje zowel uw naam als uw blognaam (als u een blogger bent)

    1 inzending per persoon, bij meer inzendingen zoeken wij de mooiste uit.

2. Zorg ervoor dat het thema zichtbaar is op uw inzending

3. Zorg ervoor dat de foto duidelijk is (dit kan ook een scan zijn)

4. En natuurlijk zorg dat de inzending op tijd is. 



De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een kadobon t.w.v. 15 euro die vrij te besteden is in de webwinkel of op de snuffelmiddag.



Nog geen volger? Wordt dan volger van het blog, zo blijf je op de hoogte van de wedstrijd.


De inzendingen worden zodra ze binnen komen hieronder toegevoegd zodat iedereen ze kan bewonderen.


Ingezonden door Hanny



Ingezonden door Elise



Ingezonden door Tineke


Ingezonden door Carla


Ingezonden door Tineke


Ingezonden door Linda


Gemaakt door Astrid


Ingezonden door Anita


Ingezonden door Ans


Ingezonden door Desiree


Ingezonden door Karin


Ingezonden door Folkje


Ingezonden door José


Ingezonden door Aartje


Ingezonden door Judith


Ingezonden door Marjan


Ingezonden door Nellie


Ingezonden door Hannie


Ingezonden door Lenie


Ingezonden door Olga


Ingezonden door Maartje


Ingezonden door Jolanda


Ingezonden door Jeanet


Ingezonden door Nelleke


Ingezonden door Geesje


Ingezonden door Maia


Ingezonden door Jannie


Ingezonden door Esmee

Ingezonden door Heidie


Ingezonden door Ans


Ingezonden door Anita

Ingezonden door Brenda



Ingezonden door Marjolijn


Ingezonden door Jackelien


Ingezonden door Ina


4 opmerkingen:

  1. Leuke challenge, ik heb inmiddels mijn inzending ingestuurd maar nog niets gehoord, klopt dit?Mijn link is http://www.tierelantijntjes.blogspot.nl/2013/01/voor-18jaar-en-ouder.html
    Graag hoor ik of het zo goed is en ik aan de eisen voldoe, zodat ik de banner in mijn sidebar kan plaatsen.
    Fijn weekend, groetjes Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny,

    Ik had de inzending nog niet binnen gekregen, maar ik heb even het kaartje van je blog afgehaald en ga hem zometeen als eerste inzending plaatsen.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge weer. Helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen