maandag 1 juli 2013

Wedstrijd Juli / Augustus

De winnaar van de vorige wedstrijd is bekend, dus het is weer tijd voor een nieuwe wedstrijd.


De wedstrijd begint vandaag en loopt t/m 31 Augustus 2013.

Dit keer hebben we geen thema.

Dus alles mag.
Het maakt niet uit wat er gemaakt wordt of welke materialen er gebruikt worden, allerlei soorten zijn welkom.



Meedoen aan de wedstrijd kan als volgt:


1. Stuur een mailtje met een foto van de kaart, doosje of tasje naar info@creapaleis.nl

    Vermeld in dit mailtje zowel uw naam als uw blognaam (als u een blogger bent)

    1 inzending per persoon, bij meer inzendingen zoeken wij de mooiste uit.

2. Zorg ervoor dat het thema zichtbaar is op uw inzending

3. Zorg ervoor dat de foto duidelijk is (dit kan ook een scan zijn)

4. En natuurlijk zorg dat de inzending op tijd is. 



De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een kadobon t.w.v. 15 euro die vrij te besteden is in de webwinkel of op de snuffelmiddag.



Nog geen volger? Wordt dan volger van het blog, zo blijf je op de hoogte van de wedstrijd.


De inzendingen worden zodra ze binnen komen hieronder toegevoegd zodat iedereen ze kan bewonderen.



Gemaakt door Alinda

Gemaakt door Anneke


Gemaakt door Antoinet


Gemaakt door Carla

Gemaakt door Gea


Gemaakt door Hanny



Gemaakt door Judith


Gemaakt door Karin


Gemaakt door Lenie


Gemaakt door Linda


Gemaakt door Maartje

Gemaakt door Margreet


Gemaakt door Mia


Gemaakt door Sylvia

Gemaakt door Wendy


Gemaakt door Tineke

Gemaakt door Anreda

Gemaakt door Martje


Gemaakt door Maia


Gemaakt door Joke
 
 
Gemaakt door Aartje

Gemaakt door Anita

Gemaakt door Gerrie

Gemaakt door Lia
 

Gemaakt door Richtje
 
 
Gemaakt door Ada

Gemaakt door Fenneke
 
 
Gemaakt door Nicole
 
 
Gemaakt door Nellie
 
 
Gemaakt door Anja
 

Gemaakt door Jeanette

Gemaakt door Jolanda

Gemaakt door José

Gemaakt door Margaret
 

Gemaakt door Tonnie
 
 
Gemaakt door Astrid

Gemaakt door Desiree


Gemaakt door Elisabeth

Gemaakt door Jeanet
 
 
Gemaakt door Claudia
 

Gemaakt door Ellie
 
 
Gemaakt door Maia

Gemaakt door Monique
 

Gemaakt door Toos
 
 
Gemaakt door Carla
 

Gemaakt door Elisabeth
 

Gemaakt door Ellie
 

Gemaakt door Marja

Gemaakt door Nellie
 
 
Gemaakt door Ellen

Gemaakt door Nelleke
 

Gemaakt door Olga
 
 
Geaamkt door Anne
 

Gemaakt door Hanny
 

Gemaakt door Lisanne
 

Gemaakt door Maartje
 

Gemaakt door Trijntje
 

Gemaakt door Hanny
 
 
Gemaakt door Ghea
 
 
Gemaakt door Elly
 
 
Gemaakt door Folkje
 
 
Gemaakt door Linda
 


6 opmerkingen:

  1. leuke challenge, en gelukkig tijd genoeg, hij staat op mijn lijstje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke challenge, ik doe mee
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke challenge
    graag doe ik mee en heb mijn kaartje ingestuurd

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blog en challenge. Er zijn al hele mooie kaarten ingestuurd zeg! Ook ik doe graag met deze challenge en heb mijn kaartje al ingestuurd. Hopelijk is dit goed gegaan. Het is mijn eerste keer bij jullie.
    Anders hoor ik dit graag (als dat mogelijk is)
    Groetjes Anita van Merode

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn inzending ook verzonden.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen