dinsdag 1 juli 2014

Wedstrijd Juli/Augustus

De winnaar van de vorige wedstrijd is bekend, dus het is weer tijd voor een nieuwe wedstrijd.


De wedstrijd begint vandaag en loopt t/m 30 Augustus.

Dit keer is alles toegestaan, het maakt dus niet uit welk thema.

Het maakt niet uit wat er gemaakt wordt of welke materialen er gebruikt worden, allerlei soorten zijn welkom.




Meedoen aan de wedstrijd kan als volgt:


1. Stuur een mailtje met een foto van de kaart, doosje of tasje naar info@creapaleis.nl

    Vermeld in dit mailtje zowel uw naam als uw blognaam (als u een blogger bent)

    1 inzending per persoon, bij meer inzendingen zoeken wij de mooiste uit.

2. Zorg ervoor dat het thema zichtbaar is op uw inzending

3. Zorg ervoor dat de foto duidelijk is (dit kan ook een scan zijn)

4. En natuurlijk zorg dat de inzending op tijd is. 



De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een kadobon t.w.v. 15 euro die vrij te besteden is in de webwinkel of op de snuffelmiddag.



Nog geen volger? Wordt dan volger van het blog, zo blijf je op de hoogte van de wedstrijd.


De inzendingen worden zodra ze binnen komen hieronder toegevoegd zodat iedereen ze kan bewonderen.

Anita












Maartje

























Ina






Marieke



Lisanne


Anita

Astrid


Claudia

Hester


Janneke


Jose

Karin


Maia


Jacqueline

Leny


Nelleke


Willeke


Wilma

Adrienne


Desiree



Ellie


Jolanda


Rosina


5 opmerkingen:

  1. Leuke wedstrijd!! Mijn kaartje heb ik al doorgemaild.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Alles mag, nou ik heb mijn kaartje net door gemaild voor de voetbalwedstrijd, hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig eindelijk eens een challenge waarin
    alles mag , Mijn kaart is doorgemald hoor !!

    Groetjess Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik doe weer heel graag mee en heb mijn kaart zojuist doorgemaild. Fijne vacantie allemaal,
    liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige inzendingen zijn er binnen gekomen. Ik hoop dat jullie die van mij ook nog gezien hebben, die ik de 29e heb gestuurd per mail?

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen