woensdag 3 juni 2015

Wedstrijd Juni

De winnaar van de vorige wedstrijd is bekend, dus het is weer tijd voor een nieuwe wedstrijd.


De wedstrijd begint vandaag en loopt t/m 30 Juni 2015

Dit keer is het thema Vogels


Het maakt niet uit wat er gemaakt wordt of welke materialen er gebruikt worden, allerlei soorten zijn welkom.


Enkele voorbeelden met dit thema

Gemaakt door Caroline


Gemaakt door Matty


Meedoen aan de wedstrijd kan als volgt:


1. Stuur een mailtje met een foto van de kaart, doosje of tasje naar info@creapaleis.nl

    Vermeld in dit mailtje zowel uw naam als de link naar uw blog (indien u blogger bent)

    1 inzending per persoon, bij meer inzendingen zoeken wij de mooiste uit.

2. Zorg ervoor dat het thema zichtbaar is op uw inzending

3. Zorg ervoor dat de foto duidelijk is (dit kan ook een scan zijn)

4. En natuurlijk zorg dat de inzending op tijd is. 



De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een kadobon t.w.v. 15 euro die vrij te besteden is in de webwinkel.

Nog geen volger? Wordt dan volger van het blog, zo blijf je op de hoogte van de wedstrijd.



De inzendingen worden zodra ze binnen komen hieronder toegevoegd zodat iedereen ze kan bewonderen.

Diny









Wilma






Marja



Henriët


Maartje


Kim



Anita


Claudia

5 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden voor deze leuke challenge.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke candy ik heb net mijn kaartje opgestuurd ik hoop dat het goed gegaan is groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge. Ook mijn kaartje heb ik gemaild. Ben benieuwd naar de andere inzendingen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn kaartje voor de maand juni naar jullie doorgestuurd.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb mijn kaartje voor de maand juni per mail doorgestuurd.
    Ben heel erg benieuwd naar alle andere inzendingen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen