maandag 5 oktober 2015

Wedstrijd September/Oktober

Het heeft even geduurd voordat er een nieuwe wedstrijd is, dit alles heeft te maken met mijn bevalling en herstel.

Inmiddels is het wel tijd om met de nieuwe wedstrijd te starten en dus hier komt ie:


De wedstrijd begint vandaag en loopt t/m 31 Oktober 2015

Het thema heeft dit keer alles te maken met de geboorte van ons zoontje:

Het thema is: Hoera een zoon.


Het maakt niet uit wat er gemaakt wordt of welke materialen er gebruikt worden, allerlei soorten zijn welkom.





Meedoen aan de wedstrijd kan als volgt:


1.  Stuur de inzending op naar Creapaleis, Canisvlietstraat 17, 4541 BE SluiskilVermeld even in de linkerbovenhoek op de envelop BLOG

Of

Stuur een foto van de inzending naar info@creapaleis.nl

Het maakt voor de kansen niet uit of de inzending wordt opgestuurd of dat er alleen een foto wordt ingezonden.

2. Zorg ervoor dat het thema zichtbaar is op uw inzending

3. En natuurlijk zorg dat de inzending op tijd is. 



De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een kadobon t.w.v. 15 euro die vrij te besteden is in de webwinkel.

Nog geen volger? Wordt dan volger van het blog, zo blijf je op de hoogte van de wedstrijd.

De inzendingen zullen gemiddeld 1x per week hieronder worden bijgewerkt.


Nicolette


Marja


Ina



Rimmie


Ellie



Elly


Lisanne


Wilma


José

Suzan


Eveliene


Colinda


Gaby


Leny


Diny


Maartje


Ria


Miranda

6 opmerkingen:

  1. leuke opdracht ik heb net mijn kaartje verzonden groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toepasselijke challenge....heel erg leuk!
    Ik heb zojuist mijn kaartje verzonden.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
    Ga zo mijn kaartje mailen.
    Een fijne zondag,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het kaartje op gestuurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn kaartje net per mail verstuurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb mijn kaartje via de mail verstuurd
    Ook te zien op mijn blog
    http://mirandamiep.blogspot.nl/2015/10/its-boy.html
    groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen