zondag 1 november 2015

Wedstrijd November/December

De wedstrijd begint vandaag en loopt t/m 31 December 2015


Het thema is: Kerst / Oud&Nieuw


Het maakt niet uit wat er gemaakt wordt of welke materialen er gebruikt worden, allerlei soorten zijn welkom.





Meedoen aan de wedstrijd kan als volgt:


1.  Stuur een foto van de inzending naar info@creapaleis.nl

2. Zorg ervoor dat het thema zichtbaar is op uw inzending

3. En natuurlijk zorg dat de inzending op tijd is. 



De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een kadobon t.w.v. 15 euro die vrij te besteden is in de webwinkel.

Nog geen volger? Wordt dan volger van het blog, zo blijf je op de hoogte van de wedstrijd.

De inzendingen zullen gemiddeld 1x per week hieronder worden bijgewerkt.




Nicolette




José



Jeanet



Claudia



Linda



Wilma



Jacqueline



Hermien




Aartje



Debbie



Trijntje




Marja




Ina



Gaby




Miranda



Diny




Elly



Suzan




Anja




Leny



Diny




Angelique




Margreet



Chantal




Maartje




Anita




Janneke




Wilma




Karin




Gea




Cobie



Esther



Nellie



Elfje




Maia







Ellie




Sylvia




Rosina



Tineke

9 opmerkingen:

  1. Dit is helemaal leuk ik doe mee hoor dames.
    Fijne zondag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb mijn deelname al verzonden...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook heel graag mee.....met hoeveel kaartjes mag je meedoen?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke challenge, doe graag mee.
    Ik heb inmiddels al een mailtje gestuurd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge; heb net mijn kaartje gemaild.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee. Zal hem straks posten via de mail weer. Leuke challenge en succes er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een kaart naar Jullie gestured Ben be nieuwe groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook mijn bijdrage is per mail gestuurd,ben benieuwd wat er zoal ingestuurd is.
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen