zondag 6 mei 2012

Uiltje


Een week geleden kreeg ik van de groothandel een setje atbelle markers, deze markers heeft de groothandel in eigen beheer uitgegeven en zijn nog nieuw op de "markers markt". 
Het setje hebben ze als promotie verstuurd om ze te kunnen uitproberen en aangezien ik m'n nieuwsgierigheid niet kon bedwingen heb ik ze even uitgeprobeerd. 
De markers hebben wel papier nodig wat het inkt goed in zich opneemt.

Ik heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de nieuwe stempel van Leanne Creatief en het nieuw binnen gekomen Ursus Scrapbookpapier te proberen. 


Gebruikt zijn:
Ursus Premium Glitter Scrapbookpapier "Uilen" motief 126
Clear Stamp Owl Tweetke at Sea LCR55.8060
Atbelle Markers

2 opmerkingen:

  1. Oh sweet owl:) sweet nice card!!!
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart heb je er mee gemaakt bianca
    En kan me helemaal indenken dat je je nieuwsgierigheid niet kon bedwingen om met die markers zelf aan de gang te gaan
    Je hebt er een prachtig exemplaar mee in gekleurd

    groetjes eveliene

    BeantwoordenVerwijderen